loading...
قلعه بازی
استخراج وبلاگ های بازی

با سلام خدمت تمام بازدیدکنندگان 

من شخصا برای اینکه کار شما راحت تر باشه و تمام مطالب خیلی از سایت ها رو در یک سایت ببین قصد دارم 

مطالب و بازی ها دیگر سایت ها رو به اینجا منتقل کنم البته با ذکر منبع 

این ها همه برای راحتی شماست و هیچ  سودی ما ازش نمیبریم 

دوم از این وبلاگ هم بسیار قدر دانی میشه و یک نوع تبلیغ نیز برای اون وبلاگ خواهد بود

حسام بازدید : 1133 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی Assassins Creed: Brotherhood

نام بازی: Assassins Creed: Brotherhood
پلتفورم: pc
ژانر: اکشن
سال انتشار: March 16, 2011
نوع فایل: دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
حمایت توسط: Ubisoft Montreal
درجه بندی سنی: +18
قابلیت آنلاین: دارد

 

بالاخره بعد از مدت ها صبر و تحمل نسخه جدید بازی Assassins Creed با عنوان Assassins Creed: Brotherhood در تاریخ 16 مارچ 2011 توسط کمپانی عظیم یوبی سافت ساخته و منتشر شد.در ادامه علاوه بر ارئه بازی (+کرک) به نقدی کوتاه از بازی اشاره ای دارم.اگر از طرفدارن بازی آساسینز باشید حتما میدانید که بازی سیر تاریخی دارد. این نسخه از بازی همانند نسخه های قبلی داستانی تاریخ دارد و مشخص نیست یوبیسافت تا چه اندازه مایلز را در جریان تاریخ قرار میدهد.داستان بازی ادامه بازی Assassin’s Creed II میباشد بنابراین برای اینکه بتوانید از این بازی لذت تمام و کمال را ببرید در ابتدا لازم میباشد که نسخه های قبلی آن را بازی کنید.اوضاع مساعد میباشد.در پایان نسخه قبلی زمانی که اتزیو به سمت شهر خود مهاجرت میکند از پیشامدی که گروه Borgia برای وی رقم زده اند هیچ گونه خبری ندارد.در این هنگام هست که گروه Borgia با حمله به شهر قصد دارد … !!! از داستان بازی که بگذریم گرافیک بازی بسیار جای نقد دارد.همان طور که قبلا گفتیم بازی هایی که در 2011 منتشر میشوند انتظار میرود گرافیکی مطلوب به بالا داشته باشند.این بازی نیز از این قضیه مستثنی نمیباشد و باید عرض کنم گرافیک آن نسبت به بازی Assassin’s Creed II به مراتب بالاتر میباشد.بازی به علت محدود بودن فضای آن جزئیات را به خوبی رعایت کرده است.در حقیقت چنان چه بازی دارای یک فضای گسترده تری بود پیاده کردن چنین جزئیاتی در بازی امکان پذیر نبود. جالب است بدانید یکی از مزیت های این بازی که اکثر منتقدان به آن اشاره کرده اند فیزیک عالی بازی میباشد. گیم پلی بازی Assassins Creed: Brotherhood همانند نسخه های قبلی میباشد با این تفاوت که جزئیات آن به مراتب بیشتر شده و امکاناتی جدید برای گیمر محیا شده است تا بازی از یک نواختی خارج شود . وجود چنین ابتکاری در گیم پلی از دیدگاه منتقدان یک مزیت برای این بازی میباشد.به جرات میتوان گفت بازی Assassins Creed: Brotherhood یکی از بهترین موسیقی متن بازی را دارا میباشد.این را میتوانید از آمار دانلود ost های این بازی پی برد.توجه کنید در این بازی گیمر میتواند از طیف گسترده ای از شخصیت های منحصر به فرد هر کدام با ویژگی های منحصر به فرد و یکتا استفاده نماید.بیشتر انتقاد منفی از این بازی مربوط به باگ های گرافیکی این بازی میباشد اما جالب است بدانید با توجه به این عیب بزرگ بازی Assassins Creed: Brotherhood از سایت گیم اسپات امتیاز 9از 10 را دریافت کرده است…

دانلود رایگان بازی Assassins Creed: Brotherhood به همراه تعدادی پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب…

حسام بازدید : 888 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

 

.

نام بازی : Assassin’s Creed 2 PC Game
ناشر و سازنده : Ubisoft
درجه بندی سنی : ۱۸+
فرمت ایمیج : ISO
زبان : English
پلتفورم : Pc
ژانر : اکشن

 

عرضه ی اساسینز کرید در سال ۲۰۰۶ مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال ۲۰۰۶ بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از ۱۱ میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال ۱۴۸۶ بر می گردد و بازی در Venice , Florence و Tuscanyخواهد گذشت . بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید . بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است ، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود. شما داستان این بازی زیبا را در نسخه شماره ۲ این بازی که به تازگی انتشار یافته و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و با همان هیجان و طراوت و ویژگی های خاص بازی ساخته شده ، می توانید پیگیری کنید.

 

ویژگی های بازی :
- امکان استفاده از سلاح های متفوت برای مبارزه با دشمنان
- انجام بازی با ویژگی های گرافیکی طبیعی
- بازی اکشن ، هیجان انگیز و سرگرم کننده
- دارای سبک اکشن ، مبارزه با دشمنان
- مواجهه با اتفاقات جالب در جریان بازی
- امکان استفاده ی کاملآ رایگان از بازی
- داشتن چندین مرحله مختلف
- بسیار سرگرم کننده و مهیج
- داشتن محیط زیبا و جذاب
- نصب سریع و آسان
- گرافیک بسیار عالی

 

 

SYSTEM REQUIREMENTS :
• OS : Windows XP/Vista/7
• Processor : Intel Core 2 Duo 1.8 GHZ or AMD Athlon X2 64 2.4GHZ
• Memory : 7 Gb
• Hard Drive : 4 Gb free
• Video Memory : 512 Mb
• DirectX : 9.0c

 

بازی زیبای ” Assassin’s Creed 2 ” را هم اکنون می توانید از سایت آریا دانلود دریافت کنید ، امیدواریم از این بازی لذت ببرید.

.

 

.

.

” راهنمای کلی نصب و رفع خطاهای بازی ها “

.
با عرض ادب و احترام خدمت بازدیدکنندگان سایت آریا دانلود ؛
ممکن است برای بعضی از دوستان در هنگام بازی ها مشکلاتی وجود داشته باشد که ما در این بخش به طور کامل به رفع این مشکلات می پردازیم .

.
———————————————————————————————————————————————————-
۱ ) در ابتدای امر باید عرض کنیم که تمامی فایل ها یا بازی های قرار داده شده در سایت به حالت فشره با پسوند .rar می باشد که برای اجرای آن نیاز به نرم افزار فشرده ساز Winrar می باشد برای دانلود جدیدترین ورژن آن می توانید از سایت آریا دانلود اقدام نمایید . ممکن است پس از دانلود با چند خطای رایج مواجه شوید که عبارت اند از :

.

الف ) خطای CRC failed in “…”. The file is corrupt : 
دقت کنید که تمامی پارت ها را دانلود کردید و Extract کردن را از پارت اول آغاز نموده اید ، همچنین مطمئن شوید که پسورد را درست وارد کرده اید ، اگر باز هم همچنان با مشکل رو به رو بودید باید بدانید که فایل شما ناقص دانلود شده و باید دوباره آن را دانلود نمایید.

.

ب ) خطای Start From Pervious Part :
این خطا مربوط به وقتی می شود که شما Extract کردن فایل را از پارت اول آغاز نکرده اید ، برای رفع آن Extract کردن را از پارت اول آغاز کنید .

.

پ ) خطای CRC failed in ” … ” Wrong Password :
برای رفع این خطا همانطور که از نوع آن معلوم است باید در تاپ پسورد دقت فرمایید .

.

———————————————————————————————————————————————————-
۲ ) پس از خارج کردن بازی از حالت فشره ممکن است با دو اتفاق زیر مواجه شوید :

.

الف ) پس از خارج کردن بازی از حالت فشرده ، امکان این که بازی و تمامی فایل های نصبی مشاهده شود وجود دارد ، که شما به راحتی به مرحله نصب بازی قدم خواهید گذاشت .

.

ب ) اما گاهی اوقات بازی شما برای اجرا نیاز به CD یا DVD مادر خود را دارد که ما برای این مشکل از فایل ها Image گرفته و بعد از فشرده سازی در سایت قرار داده ایم . پس از خارج کردن فایل از حالت فشره ممکن است با پسوند های .ISO ، .MDS ، .B6T ، .DMG ، .IMG ، .Bin و پسوند هایی که تا حالا با آن ها آشنا نشده اید مواجه شوید که برای اجرا چنین پسوندهایی نیاز به نرم افزار هایی می باشد که درایور مجازی ساخته و فایل بازی را در آن اجرا کند ، نرم افزار هایی همچون Alcohol 120% ، Daemon Tools و … که آخرین ورژن آن نیز در سایت آریا دانلود قرار گرفته است .

.

پ ) راهنمای استفاده کردن از این گونه فایل ها به این صورت است که شما ابتدا نرم افزار خود را نصب و پس از کرک نمودن آن ، نرم افزار را اجرا کرده و در قسمت تنظیمات برای خود یک درایور مجازی بسازید ، البته اغلب این نرم افزار ها خود یک درایور مجازی پس از اجرا می سازند ، برای اطمینان از ساخت این درایور به قسمت My Computer سیستم خود رفته و قسمت Devices With Removable Storage را مشاهده نمایید ( قسمتی که درایور CD-Rom یا DVD-Rom وجود دارد) در صورتی که یک درایور دیگر به آن قسمت اضافه شد می توان اطمینان حاصل کرد که این درایور مجازی ساخته شده است ، حال برای اجرا نمودن فایل بازی ابتدا روی درایور مجازی کلیک راست نموده و Mount Image ==>> Open را انتخاب کنید سپس آدرس محل فایل را داده و فایل اصلی را روی درایور مجازی Open کنید . اکنون می توانید مراحل نصب را آغاز نمایید.

.

———————————————————————————————————————————————————-
۳ ) پس از نصب برنامه ممکن است با خطا هایی مواجه شوید که در این بخش با چند خطا رایج در اجرای بازی ها شما را یاری می کنیم .

.

الف ) خطای openall32 :
اگر در حین اجرای بازی با این خطا مواجه شدید باید نرم افزار OpenAl را دریافت نموده و نصب کنید .

.

ب ) خطای d3dx9 :
اگر با خطای d3dx9 مواجه شدید باید جدیدترین نسخه دایرکت ایکس را نصب نمایید . ( در هر بازی Direct X مورد نیاز آن بازی وجود دارد )

.

پ ) خطای orginal disk not found. please sure the orginal disk is inserted into a drive :
اگر با این خطا مواجه شدید ، دقت کنید که CD یا DVD بازی در درایور مجازی شما اجرا باشد و همچنین مطمئن شوید که کرک بازی را در محل نصب کپی کرده اید .

.

ت ) خطای xlive.dll :
چنان چه با ارور xlive.dll رو به رو شدید نرم افزار windows live را دانلود و نصب کنید .

.

ج ) خطای ++C :
چنان چه هنگام اجاری بازی با ارور ++C مواجه شدید نرم افزار سیستمی Microsoft Visual C++ Runtime را نصب کنید .

.

چ ) خطای Fatal Error :
این خطا مربوط به زمانی می شود که تنظیمات فایل .EXE بازی شما درست نمی باشد . برای رفع مشکل رو فایل .EXE بازی خود کلیک راست کنید و به قسمت Properties بروید ، حال روی Tab ، Compatibilit کلیک نمایید سپس تیک Run This Program In Compatibility Mode For را فعال نموده و بر حسب ویندوز خود قسمت پایین آن را انتخاب کنید . بعد از فعال نمودن تیک قبلی ، تیک Disable Display Scaling On High DPI Setting را نیز فعال نموده و روی OK کلیک نمایید . حال می توانید از بازی خود لذت ببرید .

.

.

TINA بازدید : 385 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (1)

دانلود بازی تخته نرد,دانلود بازی تخته نرد برای کامپیوتر,دانلود بازی تخته نرد حرفه ای,بازی تخته نرد,بازی تخته نرد برای کامپیوتر,دانلود رایگان بازی تخته نرد,دانلود رایگان بازی تخته نرد برای کامپیوتر,دانلود رایگان بازی تخته نرد سه بعدی,دانلود رایگان بازی تخته نرد کامپیوتری,تخته نرد,دانلود Backgammon,دانلود backgammon classic,دانلود بازی backgammon,دانلود بازی backgammon برای pc,دانلود بازی backgammon برای کامپیوتر,دانلود بازی backgammon classic,دانلود بازی تخته نرد با حجم کم,دانلود رایگان بازی تخته نرد با حجم کم,دانلود بازی تخته نرد برای کامپیوتر با حجم کم

 

دانلود بازی تخته نرد

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمائید …

 

 

 

دانلود بازی تخته نرد

 

تخته نرد یکی از قدیمی‌ ترین بازی‌ هایی است که نسل‌ های قبل آشنایی بسیاری با آن دارند . این برنامه در حقیقت شبیه‌ سازی این بازی پرطرفدار در یک محیط گرافیکی پیشرفته و زیبا بوده که در آن بیشتر عملیات و حرکت‌ ها با صفحه کلید و ماوس انجام می‌ شود . این بازی در سه سطح مبتدی ، متوسط و پیشرفته طراحی شده که به شما امکان افزایش مهارت‌ هایتان را می‌ دهد . امکان انتخاب تخته و مهره‌ های متفاوت ، تاس ریختن به صورت کاملاً تصادفی ، محیط گرافیکی سه‌ بعدی ، امکان انتخاب ۸ نوع مختلف از ترکیبات مهره‌ ها با رنگ‌ ها و شکل‌‌ های متفاوت ، جلوه‌ های صوتی زیبا و راهنمای کاربر در حرکت دادن مهره‌ ها از ویژگی‌ های این بازی جذاب می‌ باشد .

 

حجم فایل : ۹٫۶ مگابایت

پسورد فایل : www.patoghu.com

 

پس از کلیک بر روی “ دانلود بازی تخته نرد ” حدود ۵ ثانیه صبر کنید و سپس بر روی SKIP AD کلیک نمائید ؛ دانلود آغاز خواهد شد (راهنمای تصویری) :

 

 

 

دانلود بازی تخته نرد

منبع : http://www.irancloob.com/download-backgammon-game.html#ixzz2hDzhBA3v

mohama.d بازدید : 288 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (1)

سلام دوستان حتما همه منتظر بودید این مطلبو بدم خوب دادم دیگه 

این هم از لینک دانلود gta5

خیلی خیلی باید  تلاش کنین تا درست دانلود بشه 

خوب بگیرین که اومد

البته باید بگم با اجازه مدیر همشو میرازم تا همه بگیرن

خوب برین و دانلودش کنین دیگه.....

 



 

 

درباره ما
سلام به همه مهمان های گرامی این وبلاگ مخصوص همه بازی هاست ولی بیشتر بر روی بازی ها استاتژیک تمرکز میکنیم امیدوارم خوشتون بیاد به خاطر اینکه کسان دیگه هم از این وبلاگ سودی برده باشند کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است اما اگر مطلب مال کسی دیگر باشد ادرس اصلی را وارد نمایید به نویسندگان فعال نیاز شدید داریم برای ارتباط با ما از طریق تماس با ما وارد عمل بشید و یا از طریق نظرات خوش حال میشم که بتونم کمکی بکنم در ر موردی با تشکر مدیریت وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از ما چه چیز هایی میخواهید؟
    روی کدام بازی های بیشتر تمرکز داشته باشیم؟
    فقط به بازی و نقشه بپردازیم؟
    اسامی 8سایت برتر بازی رایانه ای
    اخرین پچ بازی

     


    رتبه در گوگل
    پچ های بازی کانتر

     


    سایت قلعه
    سایت تخصصی قلعه و جنگهای صلیبی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 256
  • بازدید ماه : 1,242
  • بازدید سال : 6,267
  • بازدید کلی : 149,211
  • اسامی وبلاگ های قلعه

    وبلاگ رسمی کلن

    سایت تخصصی جنگ های صلیبی وبازی های استراتژیک

    بخش های gta

    سایت تخصصی قلعه و جنگ های صلیبی

    لوازم جانبی


                                                            

    ابزار انلاین بازی کردن بازی ها

                           دانلود Garena                     

          

    دانلود برنامه گیم رنجر برای انلاین بازی کردن بیش از650 بازی